dimecres, 10 d’agost del 2011

Tres blocs i una mica d'història

Tot començava a l'agost de 2005, tot just ara fa 6 anys.
De sempre m'ha agradat escriure i ho he fet sovint, però a vegades amb poca constància. Els blocs em va semblar una bona oportunitat per conrear aquesta afecció. I va estar una molt bona pensada. En aquest temps hauré publicat al voltant d'un miler d'articles.
Vaig començar en l'antiga plataforma de blocat, sota el nom de Fragments Nocturns ja que la nit és l'hora en que habitualment m'assec davant de l'ordinador i escric. M'hi trobava a gust en aquesta plataforma. En alguns moments que no funcionava massa bé vaig resistir. M'agradava molt això del puntcat, però darrerament hi havia molt spam i vaig decidir abandonar i passar-me a blogger com molt altre gent havia fet abans. Però fa un parell de mesos vaig rebre un correu sorpresa des de blocat. Canviaven de nom, a partir d'ara serien blogcat, però no només això, sinó que també introduïen un importat canvi en el sistema de gestió dels blocs migrant a la coneguda plataforma Wordpress. Així desapareixia tot l'spam anterior i a més a més permetria una millor gestió dels blocs.
Em sabia greu haver marxat de blocat i vaig començar a rumiar què fer: si tornar o no tornar.
La meva primera idea era escriure sobre el meu dia a dia a l'escola i sobre les meves curses i excursions, però de mica en mica el ventall de temes s'ha anat ampliant. El bloc s'ha convertit en un espai molt eclèctic on hi cabia de tot amb escrits sobre gairebé qualsevol cosa que em passava pel cap.

Finalment he decidit gestionar tres blocs i especialitzar-los:
Ara em queda la tasca per la que m'agafaré temps de traslladar els antics escrits al bloc corresponent. No tinc pressa ho aniré fent amb tranquil·litat.

Fragments d'escola

Fragments de camins i curses



4 comentaris:

Joel ha dit...

Si hi ha molt a dir, els blocs són una bona eina d'expressió i de reflexió... sort en aquesta nova etapa!
Jo ja fa un temps que vaig diversificar... els seguidors d'una temàtica no necessàriament ho han de ser de l'altra...

Anònim ha dit...

Bona idea, això de tenir varis blogs.
Jo de moment no puc entrar ni al meu blog.cat. Alguna cosa falla (configuració?)
Ho aniré intentant. Mentrestant, BON ESTIU!
Angelina ( El cap als núvols)

Ricard Masferrer ha dit...

Joel això mateix és el que he pensat. Tenia un bloc massa eclèctic i de ben segur els que estava interessants en seguir els temes educatius poc els importava altres del temes que tractaven. Ara bé ja veurem com ho porto això de gestionar tants blocs.

Ricard Masferrer ha dit...

Angelina a mi em funciona bé el blog de blog.cat. De moment no hi tinc problemes. Pots escriure un correu als administradors de la plataforma. Acostumen a contestar.